nieuws

Qua Raad start dm-campagne

Archief

Het Amersfoortse intermediairbedrijf Qua Raad start een uitgebreide direct-marketingcampagne.

Het bemiddelingsbedrijf werkt daartoe samen met reclamebureau Sure Direct (Amsterdam), dat is gespecialiseerd in direct-marketing en onder meer actief is in de financiële dienstverlening. Doel van de campagne is onder meer verhoging van de naamsbekendheid.
Qua Raad, voornamelijk actief in de verkoop van levensverzekeringen, hypotheken en beleggingsproducten, heeft ruim zestig adviseurs in dienst. De assurantietussenpersoon claimt daarmee een marktleider te zijn onder de onafhankelijke, gespecialiseerde intermediairbedrijven. De aandelen van Qua Raad zijn ondergebracht in een stichting. De certificaten daarvan zijn volgens eigen opgave in handen van Karel Rietdijk en Janique Restiaens, die als algemeen directeur tevens de dagelijkse leiding in handen heeft.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.