nieuws

Prikkelende LPU-poster

Archief

In de categorie prikkelende reclames voor uitvaartverzekeraars heeft LPU een nieuwe poster ontwikkeld.

Op de poster, die een glimlachende jonge vrouw toont, prijkt de tekst “Van ’n tientje per maand ga je niet dood”. De posters zijn onder het intermediair verspreid.
In het eerste kwartaal van dit jaar adverteerde LPU met een poster waarop de tekst “Wie dan leeft?” een foto van een baby begeleidt. De Aegon-dochter wil dit jaar nog twee nieuwe posters ontwikkelen. Dan komt ook een Internet-site in de lucht.
In het verleden baarden AVVL (“Is er koffie na de dood?”) en Monuta (“Ik wil een hele mooie kist”, piloot) al eens opzien met prikkelde reclames voor uitvaartverzekeringen.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.