nieuws

‘Preventie’ nieuw thema in Interpolis-campagne

Archief

zijn Glashelder-campagne

In het kader van het thema ‘Preventie’ zijn op de beeldbuis nieuwe commercials te zien. Zo probeert een inbreker de deur te openen via het kattenluik. Op de foto tracht een man een brandende friteuse te blussen. Een oplettende kijker ziet dat de emmer geen water bevat. Wellicht had dit met enig advies vooraf voorkomen kunnen worden… De boodschap wordt ook op billboards en op internet uitgedragen. Overigens is vanaf 1 april een Interpolis-specialist te zien als preventiedeskundigve in het tv-programma Eigen Huis & Tuin, waarin hij praktische tips en adviezen geeft over veiligheid in en rond het huis.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.