nieuws

‘Preventie’ nieuw thema in campagne Interpolis

Archief

  Interpolis heeft met het thema ‘Preventie’ een vervolg gegeven aan zijn Glashelder-campagne

Sinds begin deze week zijn nieuwe tv-spots te zien over gevaarlijke situaties die met advies vooraf te voorkomen waren geweest. De boodschap wordt ook op billboards en internet uitgedragen. Overigens geeft vanaf 1 april een Interpolis-specialist als preventiedeskundige tips en adviezen over veiligheid in en om het huis in tv-programma Eigen Huis & Tuin.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.