nieuws

Postkantoren uit op grotere omzet

Archief

Postkantoren BV heeft een verkoopmotivatieprogramma opgezet met het doel de verkoop van verzekeringen en andere producten van de Postbank te vergroten.

Het verkoopmotivatieprogramma Flight heeft tot doel het commercieel denken en doen van baliemedewerkers te stimuleren.
Voor elk ‘impulsproduct’ dat volgens Postkantoren BV over de balie gaat, worden verkooppunten gegeven. Het consumptief krediet en de hypotheek vallen niet onder de regeling. De bromfietsverzekering als actieproduct daarentegen wel.
Het postkantoor met de meeste punten aan het eind van het jaar wint een reis voor het gehele personeel ter waarde van f 1.000 per medewerker.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.