nieuws

Postbank zet voor intermediair afdeling Commercieel Beheer op

Archief

Om allerlei uitlopende zaken voor bestaande klanten te regelen, kunnen intermediaire relaties van De Postbank sinds 1 februari terecht bij Commercieel Beheer.

Commercieel Beheer levert tussenpersonen aanzienlijke tijdswinst op, belooft De Postbank. Alle intermediaire relaties van de Postbank krijgen toegang tot deze actieve ondersteuning voor hun hypotheekklanten. “Het behouden van bestaande hypotheekklanten is minstens zo belangrijk als het binnenhalen van nieuwe klanten. Daarom heeft de Postbank Commercieel Beheer getest en de reacties zijn zo positief, dat we het nu landelijk uitrollen”, aldus Hans Hagenaars, directeur Marketing ING Retail.
Commercieel Beheer zorgt voor de interne verwerking, terwijl de tussenpersoon contact houdt met één deskundige contactpersoon. Intermediairs kunnen Commercieel Beheer benaderen voor eenvoudige zaken zoals het opvragen van de gegevens van lopende hypotheken. Maar ook als de tussenpersoon klanten advies wil geven of zaken voor de klant wil regelen, kan hij bij Commercieel Beheer terecht. Zo kan de tussenpersoon de looptijd of het spaardoel van de klant gemakkelijk laten aanpassen of offertes voor tussentijdse renteaanpassingen of omzettingen aanvragen.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.