nieuws

Postbank laat op site advies zien

Archief

Postbank heeft NetGesprek ontwikkeld, een online hulpmiddel dat telefonisch hypotheekadvies moet ondersteunen.

Daarmee wil de bank een persoonlijk adviesgesprek benaderen. Met NetGesprek kan de klant meekijken met de gegevens van de bestaande hypotheek en de berekeningen die de adviseur maakt met diverse rekenmodellen en scenario’s.
Postbank heeft in 2004 en 2005 al twee keer proefgedraaid en heeft NetGesprek nu definitief als optie toegevoegd aan de Hypotheekadvieslijn. “Wij zijn daarmee de eerste bank die het principe van een online adviesgesprek breed aanbiedt.”

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.