nieuws

P&M krijgt weer gele kaart van NN

Archief

Nationale-Nederlanden heeft gevolmachtigde P&M Financieel Forum weer op de vingers getikt voor het gebruik van haar naam in een advertentie.

In een advertentieboekje van uitgever Wegener dat eind vorige maand onder 5,6 miljoen huishoudens verspreid is, adverteert P&M uitgebreid met het Doelvermogen van NN. In een oranje blokje staat dat klanten die een afspraak maken om te praten over het belegginggproduct, een “schitterend polshorloge” ontvangen. Onderaan de advertentie staat in kleine lettertjes ‘in samenwerking met P&M Financieel Forum’.
Volgens NN suggereert P&M dat het om een advertentie van NN gaat. “Ten onrechte wordt daardoor de indruk gewekt dat NN (en niet P&M) een polshorloge cadeau doet bij een vrijblijvend gesprek. Wij distantiëren ons van deze advertentie.”
Overigens wist de verzekeraar wel dat P&M een advertentie rond de actie Doelvermogen zou plaatsen. “Afspraak was echter dat we de tekst nog zouden zien. Door een communicatiestoornis binnen P&M is dit niet gebeurd.” P&M zou inmiddels zijn excuses hebben aangeboden.
Het is niet de eerste keer dat P&M koketteert met de naam van NN. Vorige maand gebruikte de gevolmachtigde de naam van de verzekeraar in een personeelsadvertentie. In “samenwerking met NN” bood P&M een “loopbaan met perspectief”. NN tikte de gevolmachtigde op de vingers en verkondigde hem in de gaten te houden. (Zie AM 15, pag. 6)
De advertentie met onderaan klein de naam van P&M.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.