nieuws

Pimpmygrave nu al ten grave gedragen

Archief

Pimpmygrave, het uitvaartverzekeringslabel van Nationaal Spaarfonds (zie AM 4, pag. 7), is slechts een kort leven beschoren geweest.

De internationale muziekzender
MTV claimt de rechten op alles wat met ‘Pimp my…’ te maken heeft. De zender begon ooit met het succesvolle ‘Pimp my Ride’, waarin veelal slooprijpe auto’s werden omgetoverd tot schitterende voertuigen. Inmiddels is ‘pimpen’ een alom bekend begrip geworden.
Direct na de aanmaning van MTV, gaf de Delta Lloyd-dochter plankgas voor een alternatieve campagne gericht op jongeren. Dat alternatief heet: Canyoudigit.nl.
Can you dig it? betekent vrij vertaald ‘Snap ie’? en ‘to dig’ betekent ‘graven’, waarmee de associatie met uitvaart is gelegd.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.