nieuws

Pensioencampagne: 100.000 diskettes naar intermediair

Archief

De marketingcommissie van de sector levensverzekering is tot nu toe tevreden tot zeer tevreden over het welslagen van de jongste pensioencampagne die dit najaar gestart is, en voor het eerst een pensioendiskette voor consumenten inhield.

Vorig jaar bestelden circa 2000 assurantiekantoren campagnemateriaal. Dit jaar waren het er ongeveer 3.300, aldus Bureau Voorlichting Verzekering.
Eind november waren er 160.000 pensioendiskettes afgezet. Hiervan zijn er globaal 100.000 naar het intermediair gegaan en 60.000 naar verzekeraars.
De consument kan de diskette alleen via een tussenpersoon of verzekeraar verkrijgen.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.