nieuws

Opnieuw hypotheekcampagne NN

Archief

In het kader van de onlangs geïntroduceerde Startershypotheek is Nationale-Nederlanden een nieuwe mediacampagne gestart.

De consument wordt bestookt met dagbladadvertenties en radiospots, maar ook via minder traditionele media als narrowcasting (het vertonen van korte films) in horecagelegenheden en virale marketing op internet. In het laatste geval wordt consumenten die op een banner klikken, gevraagd hun naam en telefoonnummer in te vullen, waarna een filmpje wordt vertoond. In het filmpje wordt de kijker gebeld door de hoofdrolspeler met de boodschap dat een starter met een hypotheek van NN meer financiële mogelijkheden heeft.
NN was eerder dit jaar al actief met de omvangrijke campagne ‘Geen huis zonder hypotheek van Nationale-Nederlanden’. Komend jaar komt de nadruk in de media op pensioenen te liggen.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.