nieuws

ONVZ: “Wij zijn anders en beter”

Archief

Zorgverzekering is geen zaak van ‘lood om oud ijzer’, is de boodschap die ONVZ sinds vandaag uitdraagt in radioreclames en via de website

De Houtense zorgverzekeraar heeft rond de thema’s onderscheidende producten, onderscheidende service en onderscheidende zorgdiensten in totaal zes radioreclames gemaakt. Op de site kan de consument aan polisvergelijking doen. Wie per 1 januari via het intermediair overstapt, krijgt het eerste jaar 10% premiekorting. Als teken van zelfvertrouwen geeft ONVZ nieuwe klanten de mogelijkheid de polis per maand op te zeggen.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.