nieuws

ONVZ weer op radio en tv

Archief

ONVZ adverteert sinds begin deze week met nieuwe spots op tv en radio. Bij de tv-spots staat de kwetsbaarheid van het menselijk lichaam centraal.

De nieuwe ONVZ-campagne omvat drie tv-spots. Ze tonen in close-up steeds het gezicht van iemand die het kennelijk moeilijk heeft, maar die, zo blijkt later, zich prepareert op een duik in het zwembad, met blote voeten over grind loopt, of bezig is met een yoga-oefening. Gedurende de maand oktober wordt de duikvariant uitgezonden. De bijbehorende muziek is ook in de radiospots te horen. In de zeer korte radiospots wordt door diverse stemmen gezegd dat je bij ONVZ moet zijn voor de verzekering van onder meer ogen en oren. De spots worden gebracht onder de bekende noemer ‘verzeker je kostbaarste bezit bij ONVZ’.
De nieuwe ONVZ-spot: een man prepareert zich op een duik in het zwembad

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.