nieuws

Ohra wil meest persoonlijke direct writer zijn

Archief

Ohra is afgestapt van zijn merkpositionering ‘direct resultaat’, gericht op de elementen efficiency en prijs

 De direct writer is deze maand een campagne gestart met als thema ‘Van de mensen van Ohra’. De Delta Lloyd-dochter wil daarmee “de meest persoonlijke direct writer en directe bank van Nederland worden”, zegt directievoorzitter Frank Elion. Begin volgende maand moet de nieuwe strategie tot een eerste productvernieuwing leiden: “meer relevante en klantgerichte zorgproducten en zorgdiensten voor consumenten”.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.