nieuws

Ohra wil af van contractstermijnen

Archief

“In de financiële dienstverlening staat de klant nog lang niet centraal”, zegt Frank Elion, directievoorzitter van Ohra en voorheen werkzaam voor Delta Lloyd

Ohra gaat het anders doen en wil in dat streven onder meer het begrip contractstermijn afschaffen. “Blokkades die verzekeraars nu vaak opwerpen zijn, als je vanuit een klant redeneert, eigenlijk heel gek. Een klant moet elke dag kunnen binnenkomen, maar ook elke dag weg kunnen gaan”, vindt Elion. De nieuwe merkstrategie (Ohra als meest persoonlijke direct writer) moet tussen nu en 2010 voor 50% autonome groei zorgen. Dat betekent dat het klantenbestand van 750.000 moet groeien naar 1,1 miljoen en de premieomzet van € 500 mln (exclusief Zorg) naar € 1 mld.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.