nieuws

Ohra-krokodil verovert Nederlandse stranden

Archief

De reclamecampagne ‘Direct resultaat’ van Delta Lloyd-dochter Ohra is uitgegroeid tot een hype, aldus de bankverzekeraar. In het kader van de campagne, onder meer bekend van televisie, zijn deze zomer ruim 51.000 paarse krokodillen – symbool voor onnodige bureaucratie – uitgedeeld ter promotie van de doorlopende reisverzekering en de nieuwe zorgverzekering van de direct-writer.

De populariteit van het opblaasbeest is zo groot dat Ohra een tweede lichting van enkele tienduizenden heeft laten overkomen. De paarse krokodillen worden de komende weken uitgedeeld op meer dan tien Nederlandse stranden (o.m. Bergen aan Zee, Wijk aan Zee, Scheveningen, Noordwijk, Castricum en Zandvoort) in ruil voor een ingevuld formulier met adresgegevens van geïnteresseerden voor een vrijblijvende offerte.  

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.