nieuws

Ohra buit populariteit krokodil uit

Archief

Ohra gaat op allerlei manieren de populariteit van de ‘paarse krokodil’ uitbuiten. Het plastic knuffelbeest uit een tv-reclame van Ohra is via natuurlijke weg uitgegroeid tot hét symbool van overbureaucratisering.

De direct-writer van het  Delta Lloydconcern zet de paarse krokodil onder meer in bij de verkoop van reisverzekeringen. Tot en met 31 augustus krijgen nieuwe klanten bij het sluiten van een permanente reispolis niet alleen de eerste drie maanden premie cadeau, maar ook een paarse krokodil (met als restrictie: ‘zolang de voorraad strekt’). 

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.