nieuws

Ohra biedt zes doelgroepen aparte zorgpolissen

Archief

Ohra gaat de najaarscampagne voor ziektekostenverzekeringen in met zes polissen voor zes verschillende doelgroepen: studenten, jonge singles, jonge duo’s, jonge ouders, gezinnen met oudere kinderen en vijftigplussers

Ohra biedt per doelgroep “relevante extra services”, zoals voor studenten korting op fitnesscentra, tanden bleken, ooglaseren en vitaminepillen. De opzet is dat “klanten niet betalen voor wat ze niet nodig hebben”. Ter promotie stuurt Ohra proefpakketten, met daarin bijvoorbeeld een pakje condooms voor singles en een leesbril voor vijftigplussers. Risicodrager is vanaf 2008 CZ. “Maar het blijven ónze klanten en wij bepalen de eindprijs en de collectiviteitskorting”, benadrukt directievoorzitter Frank Elion. Ohra telt nu ruim 500.000 zorgverzekerden.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.