nieuws

NVS besteedt callcenter uit

Archief

NVS, de direct-writer van DKV Nederland, besteedt voor de duur van ongeveer een jaar de callcenter-activiteiten uit aan STC, Service Telefoon Centrale.

STC gaat voor NVS de dagelijks stroom telefoontjes met verzekerden verzorgen. Dit gebeurt zolang NVS in Amsterdam is gevestigd. In het kader van een verdere integratie betrekt de verzekeraar namelijk in de loop van het jaar – samen met Rijnmond, ziekenfonds Nederzorg, en een administratiekantoor in Deventer – een pand in Rotterdam. STC verzorgt circa 1.300 telefoontjes per dag met onder meer vragen over dekking en schade. Het gaat niet om telemarketing. Om de benodigde kennis op te doen, hebben medewerkers van STC bij NVS een training gehad van ongeveer een week.
STC is een 50% dochteronderneming van de Bart ten Hove Holding in Delfzijl. Met een andere dochter van deze holding, VPZ Assuradeuren, heeft DKV Nederland al een relatie. VPZ verzorgt namelijk de administratie van de Levob ziektekostenportefeuille die vorig jaar werd overgenomen door Rijnmond, het zusterbedrijf van NVS.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.