nieuws

NVA let op verzekeraars

Archief

De NVA start volgende week een nieuwe reclamecampagne op televisie.

De boodschap van de campagne luidt ‘Verzekeraars, wij houden jullie in de gaten!’. Hiermee wil de standsorganisatie duidelijk maken dat de NVA-adviseur aan de kant van de consument staat. ,,NVA kantoren zijn geen verlengstuk van de verzekeringsmaatschappijen, maar adviseren onafhankelijk en in het belang van de klant”, aldus NVA.
In de spotjes wijst de acteur Carol van Herwijnen erop dat “alle verzekeringsmaatschappijen zichzelf de beste vinden, maar dat hij en zijn NVA-wel samen met de klant uitmaken wat nu echt het beste is”. In de commercial somt Van Herwijnen alle namen van de verzekeraars achterelkaar op. Er zijn drie versies van het spotje.
Aan het einde van de televisie-commercials verschijnt een gratis 06-informatienummer in beeld. De consument kunnen hier een lijst aanvragen van NVA-kantoren in de buurt. De NVA-leden hebben materiaal ontvangen waarmee ze lokaal in kunnen haken op de campagne.
Volgens de NVA hebben de voorgaande reclamecampagens zeker meegeholpen aan een betere naamsbekendheid van haar leden.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.