nieuws

Noordhollandsche zet Smart-team in

Archief

De Noordhollandsche van 1816 zet een Smart-team in om de tussenpersonen te ondersteunen. Samenwerkende relaties kunnen een beroep doen op het team wanneer zij administratieve ondersteuning nodig hebben.

Als de ondersteuning nodig is, rukt de Smart-auto van de Noordhollandsche uit om op locatie de ondersteuning uit te voeren. Op basis van concrete verzoeken die via de betreffende accountmanagers kenbaar gemaakt worden, zal een Smart-team samengesteld worden. Dit team komt ter plaatse in actie en werkt op basis van vooraf gemaakte afspraken. De administratieve ondersteuning kan bijvoorbeeld bestaan uit het opnemen van de telefoon, invoer van gegevens of het verwerken van mutaties. Aan de tussenpersoon worden geen kosten doorberekend. “Als wij een goede relatie van ons op die manier kunnen helpen, dan ga ik hem daar geen nota voor overhandigen”, aldus directeur Cas Verhage.
De Noordhollandsche van 1816 heeft de ‘klassieke acceptatieafdeling’ verandert in een gespecialiseerde front- en backoffice. De schadeverzekeraar wil in de toekomst ook nog andere (backoffice-)faciliteiten bieden aan het met haar samenwerkende intermediair. Wat die andere faciliteiten zijn, wil Verhage nu nog niet zeggen. “Daar komen we wel mee als het zover is. Ik hou niet zo van de zinsnede ‘we zijn van plan’. Nee, dan moet het ook concreet zijn.”
Het Smart-team van de Noordhollandsche van 1816 bestaat onder meer uit de backoffice medewerksters (v.l.n.r.) Alice Spaans, Kim van Kampen en Mieke van Looy.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.