nieuws

Nominatie Aegon WIA-campagne

Archief

vakprijs voor Direct Marketing en Sales Promotion

De inzendingen worden beoordeeld op strategie, creativiteit en effectiviteit. Op 10 mei wordt bekend of Aegon een gouden of zilveren Esprix heeft gewonnen of dat het bij een nominatie blijft. Het doel van de WIA-campagne van Aegon was een ondernemer bewust te maken van wat er op hem afkomt bij de introductie van de WIA. Aegon stuurde daartoe ondernemers een compleet dossier van een zieke werknemer en de Aegon-oplossing hiervoor.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.