nieuws

NOG blaast toekomst nieuw leven in

Archief

NOG Verzekeringen blaast haar toekomstvoorzieningen de komende weken nieuw leven in. Onder het motto ‘Leve de toekomst’ worden vier verzekeringen voor een comfortabele toekomst gepromoot.

Onderwerp van de campagne zijn het Persoonlijk Vermogen Plan, het Fortuin Plan, de Partner Polis en de Verzekerd Inkomen Polis. De eerste twee zijn spaarproducten – premiebetalend of koopsom -, te gebruiken naast een hypotheek of als lijfrentevoorziening.
De Partner Polis is een overlijdensrisicoverzekering, te gebruiken als ANW-hiaatverzekering. Aan de Partner Polis is gedurende de campagne, die loopt van 14 april tot en met 16 mei, gratis de Privézorg (tijdelijke gezinshulp) gekoppeld. De Verzekerd Inkomen Polis biedt particulieren en zelfstandigen dekking tegen arbeidsongeschiktheid.
Campagne
Centraal in de campagne ‘Leve de toekomst’ staat een afbeelding van een hand met toekomstlijnen. Die hand moet duidelijk maken dat de toekomst niet zo zeker is als die lijkt. NOG kiest bewust niet voor een ‘negatieve-angstbenadering’. Volgens de verzekeraar gaat het, ondanks een terugtredende overheid, uitstekend in Nederland, maar moet een (meer dan) comfortabele toekomst wel tijdig worden veiliggesteld.
Op 12 april plaatste NOG paginagrote advertenties in de landelijke dagbladen De Volkskrant, NRC en De Telegraaf. Sinds 7 april zijn radiocommercials te horen op zeven verschillende radiozenders. De commercials zijn ingesproken door Jiskefet-acteur Michiel Romeyn.
Het intermediair wordt voorzien van een actiepakket. Daarin zitten onder meer een poster, brochures en antwoordkaarten. Voor adviesgesprekken heeft NOG kaarten gemaakt met voorbeeld-cases.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.