nieuws

Nobilas regelt schade voor Avis

Archief

Nobilas Claims and Fleet solutions Benelux gaat in Nederland de schademeldingen en reparaties managen voor Avis. Het betreft een wagenpark van ruim 4.500 auto’s.

Voor het melden van een schade nemen Avis berijders en Avis vestigingen voortaan direct contact op met het Nobilas callcenter. Nobilas zorgt vervolgens dat de auto in een van haar tachtig schadeherstelbedrijven wordt gerepareerd en verzorgt tevens de administratieve processen en facturatie.
Nobilas Claims & Fleet solutions, is een business unit van Akzo Nobel en actief in Europa en Noord Amerika. Het bedrijf combineert schademanagementprocessen met claimsmanagement. Tot de klantenkring behoren onder meer (auto)verzekeraars, autoleasebedrijven, autoverhuurbedrijven en wagenparkbezitters.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.