nieuws

NN voegt advisering en communicatie EB samen

Archief

Nationale-Nederlanden heeft de advisering en communicatie over employee-benefits (EB) geïntegreerd in een nieuw programma: Worksite Marketing.

Onder de vlag van Worksite Marketing gaat Nationale-Nederlanden persoonlijke advisering integreren met een internetsite en het callcenter. Via het nieuwe programma krijgen werknemers uitleg over hun employee-benefitspakket, maar kunnen zij ook hun arbeidsvoorwaarden optimaliseren en op maat maken. Dat laatste kan doordat NN het programma niet alleen open stelt voor communicatie rondom arbeidsvoorwaarden, maar ook voor advies en verkoop van financiële producten die aansluiten op het EB-pakket. Het programma moet de werkgever allerlei rompslomp rondom de administratieve uitvoering van zijn arbeidsvoorwaarden en beloningsbeleid uit handen nemen.
Via dit programma kunnen alleen producten van NN verwerkt worden. Vooralsnog zijn twee werkgevers benaderd om deel te nemen aan een proef. Over het aantal tussenpersonen dat er mee gaat werken, kon NN nog niets zeggen. Ook over de verrekening van de kosten van het systeem kan de verzekeraar nog niets zeggen. “Het verkeert allemaal in een nog zeer pril stadium”, aldus een woordvoerder.
Opdrachtgever voor de realisatie van dit systeem is NN-directeur Hans Kadiks. Het project heeft een plaats gekregen binnen de Wholesale en Retailprojecten van het SiM-programma (Samen=Meer) van ING. Kadiks vindt dit “logisch en wenselijk”. Kadiks: “Door de introductie van Worksite Marketing belijden we SiM niet alleen met de mond, maar voeren we het ook daadwerkelijk uit. Het Worksite Marketing-programma biedt immers volop mogelijkheden voor synergie tussen de labels. Niet alleen in de productenfolio, maar ook in de uitvoering van diensten richting werkgevers en werknemers.”

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.