nieuws

NN van start met EB-campagne

Archief

Nationale-Nederlanden is vorige week gestart met een uitgebreide campagne voor haar employee-benefitsconcept: PersoneelsZekerheidsPlan.

De campagne is gericht op werkgevers en het intermediair en bestaat uit een tv-reclame, drie advertenties voor werkgevers en één advertentie voor het intermediair.
De ‘rode draad’ in de campagne is de geruststelling die een werkgever zou ervaren als hij de voorzieningen voor zijn personeel onderbrengt bij NN. Deze geruststelling wordt uitgebeeld door een werkgever die achteroverleunend op een korenaar aan het kauwen is.
Het PersoneelsZekerheidsPlan rust op drie peilers: adviezen, producten en gemak. De adviezen hebben betrekking op de voortdurende veranderingen in met name sociale wetgeving.
Het gemak van het EB-pakket zou bestaan uit het administratiepakket ‘Connect’, waarmee bedrijven hun werknemersverzekeringen kunnen beheren. Verder maakt NN gebruik van elektronisch notaverkeer en is er het gemak van één aanspreekpunt, doordat alles bij één partij is ondergebracht.
De producten en voorzieningen kunnen binnen het EB-concept met elkaar worden gecombineerd tot maatwerk, zo staat in de brochure te lezen. De producten beslaan het hele veld van ziektekosten tot ANW-hiaat, maar ook bedrijfsspaarregelingen behoren tot het pakket.
De werkgever kan volgens NN dankzij het EB-pakket ontspannen achteroverleunen.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.