nieuws

NN trapt af met acties WK-voetbal

Archief

Nationale-Nederlanden gaat – vooruitlopend op het wereldkampioenschap voetbal in Duitsland – verkoopacties houden in samenwerking met het intermediair.

Onder het motto ‘Daar geniet het intermediair en de klant van mee’ krijgt in mei en juni elke nieuwe autoverzekerde een oranje minishirt voor in de auto cadeau. Ook dingt elke nieuwe klant die een pakkende slagzin instuurt mee naar één van twee Mini Coopers die worden verloot. De actie wordt gepromoot door 300.000 boomerangkaarten te verspreiden via intermediair en horecabedrijven.
Bestaande verzekerden kunnen in de prijzen vallen door hun polisnummer in te vullen op de website www.nn.nl. Zij kunnen een oranje voetbalshirt met daarop de handtekeningen van de Oranje-spelers in de wacht slepen. Verder worden onder hen duizend oranje shirts met de eigen naam verloot en wordt een cd met Oranje-hits weggegeven aan de eerste duizend deelnemers.
De website van NN wordt overigens per 1 mei omgetoverd in een WK-site waarop de trainings- en wedstrijdprestaties van Oranje op de voet kunnen worden gevolgd. Ook kunnen voetballiefhebbers hun parate kennis toetsen met behulp van een voetbalquiz.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.