nieuws

NN stapt in Meetingpoint

Archief

Nationale-Nederlanden is aandeelhouder geworden in Meetingpoint, het vergelijk- en sluitplatform waarvan bijna zesduizend assurantiekantoren gebruik maken

NN maakt de stap vanwege de nieuwe strategie van Meetingpoint (zie AM Signalen 203), gericht op de consument en de strijd van tussenpersonen tegen direct writers. “Wij zien nu duidelijk mogelijkheden en ontwikkelingen die van Meetingpoint een standaard kunnen maken. Meetingpoint begint in de intermediaire wereld steeds meer zichtbaar te worden”, zo motiveert marketingdirecteur Erik van den Eynden de stap van NN. Meetingpoint telt nu zes aandeelhouders: Fortis ASR, Reaal, Delta Lloyd, NN, Aegon en Generali. De laatste twee werden dat in de loop van dit jaar. Avéro Achmea, nu nog een grote afwezige op het platform, zegt “nog altijd in gesprek” te zijn met Meetingpoint.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.