nieuws

NN introduceert bij Fuji EB-concept

Archief

Onder de naam POP (Persoonlijk Optimalisatieplan) heeft Nationale-Nederlanden een employee-benefitsconcept bij het Tilburgse bedrijf Fuji ingevoerd.

Met dit zogeheten Worksite Marketing-concept (het benaderen van werknemers via de werkgever) krijgen de 1.450 werknemers van dit foto- en filmbedrijf inzicht in hun financiële arbeidsvoorwaarden. De verzekeraar werkt hiervoor samen met het assurantiekantoor Bueger Wiertz & Melis (100% eigendom van NN), Fondas Assuradeuren en Van Lanschot Assurantiën. Deze laatste is de EB-adviseur van Fuji en adviseert het management. De overige werknemers kunnen terecht bij Bueger, Wiertz & Melsi en Fondas Assuradeuren.
De adviseurs van Bueger, Wiertz & Melis en van Van Lanschot zijn door NN opgeleid. In een tweedaagse training zij ze wegwijs gemaakt in het POP-concept en ingevoerd in de financiële arbeidsvoorwaarden van Fuji.
Kosten
De dienst POP wordt aangeboden aan bedrijven die een collectief pensioencontract bij NN hebben gesloten en minimaal dertig werknemers in dienst hebben. Voor de kleine en middelgrote bedrijven (mkb) schakelt NN tussenpersonen in, de grote klanten worden door NN zelf bediend. Bij deze laatste groep klanten komt de tussenpersoon wel in beeld als er persoonlijke adviesgesprekken met werknemers plaatsvinden.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.