nieuws

NN-campagne voor pensioen

Archief

Nationale-Nederlanden is een grootscheeps campagne begonnen om zich te profileren als dé pensioenverzekeraar van Nederland.

Onderdeel van de campagne is de lancering van een nieuw collectief pensioenproduct, gebaseerd op een middelloonregeling. Verder is de software van de Lijfrenteverkenner verbeterd en zal NN de nodige productaanbiedingen gaan doen voor particuliere en zakelijke relaties van het intermediair.
De campagne bestaat onder meer uit radio- en televisiecommercials, advertenties en buitenreclames. Het intermediair kan een ‘pensioenbox’ tegemoet zien, waarin volgens NN “alle benodigde informatie en verkoopondersteunend materiaal” te vinden is.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.