nieuws

Nijntje-campagne Stad Rotterdam

Archief

Stad Rotterdam (Fortis) voert deze maand een grote promotiecampagne voor het spaarproduct Nijntje Groei Plan. “Ouders, grootouders, verloskundigen en verzekeringsadviseurs, geen van allen kunnen ze deze maand om Nijntje heen”, aldus Stad Rotterdam.

Met het bezoek van een levensgrote Nijntje aan vijf intermediairs in de regio Rotterdam werd op 1 september het startsein van de campagne ‘Nijntje is springlevend’ gegeven. Centraal staat het luisteren naar klanten. Wat hebben zij nodig? En wanneer? Met de komst van een baby breekt immers een nieuwe levensfase aan, waarin doorgaans andere of aanvullende verzekeringen nodig zijn, aldus Stad Rotterdam. “Door het Nijntje Groei Plan actief te promoten bij (groot)ouders willen wij het intermediair ondersteunen om op onconventionele wijze in contact te komen met bestaande en nieuwe klanten.”
Actiepakket
Het intermediair dat actief is op de jeugdspaarmarkt heeft een actiepakket ontvangen. Het bevat rekenvoorbeelden, voorbeeldadvertenties, twintig Nijntje-felicitatiekaartjes en tien felicitatiepakketten in de vorm van een Nijntje-huisje, die bij een bezoek aan de klant kunnen worden overhandigd. De campagne voorziet daarnaast in advertenties in de Vaarkampioen van de ANWB, een stand op de 50 Plus Beurs en een actie met honderd verloskundigenpraktijken in Nederland.
Nijntje bracht ook een bezoek aan het Rotterdamse assurantiekantoor Van Steensel.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.