nieuws

Nieuwe tv-campagne Reaal

Archief

Reaal keert na twee jaar afwezigheid weer terug op de Nederlandse buis. Dit keer met drie nieuwe commercials.

Afgelopen september en oktober zijn de prestaties van de naam Reaal en die van de concurrenten onderzocht. Eén van de voornaamste conclusies van dit onderzoek was dat het beoogde gezicht van het merk Reaal door de talrijke productadvertenties in de dagbladen dreigde te vervagen. Vandaar dat nu gekozen is voor het medium televisie om de boodschap – Reaal is een vriendelijke totaalverzekeraar – duidelijk over te brengen.
Afgelopen maandag is begonnen met het uitzenden van de reclameboodschappen. In totaal zijn er drie filmpjes gemaakt: ‘De Oppasser’, ‘Gouden Toekomst’ en ‘Medewerker van de maand’. In het eerste filmpje ligt de nadruk op service en advies, in het tweede op particuliere toekomstvoorzieningen en de laatste commercial behandelt werkgevers- en werknemersvoorzieningen. De drie boodschappen hebben één ding gemeen: mensen die het zich makkelijk willen maken, kiezen voor Reaal (want: ‘Reaal regelt het allemaal’). Dat geldt voor de man en vrouw die een kind verwachten en vooruitkijken naar de toekomst, voor de dierenoppasser die het zich graag gemakkelijk maakt en voor de werkgever die graag tevreden werknemers heeft.
In de maand maart zullen de reclameboodschappen in totaal tachtig keer op de buis te zien zijn.
Evert (achter de deur) is oppasser in het apenhuis. Hij maakt het zichzelf graag makkelijk, zelfs als een gorilla hem de toegang tot het hok onmogelijk maakt. Want Evert is verzekerd bij Reaal, en die regelt het allemaal.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.