nieuws

Nieuwe spots De Amersfoortse

Archief

De Amersfoortse is deze week gestart met een nieuwe reclamecampagne. Via radio en televisie blijft de maatschappij zich profileren als ‘De Inkomensverzekeraar van ondernemend Nederland’.

Qua type commercial heeft De Amersfoortse weer voor de humoristische benadering gekozen. In de tv-spots wordt op de werkvloer op onorthodoxe manier geld ingezameld voor de ziektekostenverzekering en het pensioen van een collega.
In de eerste drie weken worden de beide tv-spots intensief uitgezonden en vervolgens zijn er twee weken commercials op de radio te horen. Daarna wordt voor de rest van dit jaar een schema van twee weken tv en twee weken radio aangehouden. “Omdat wij als inkomensverzekeraar geen seizoensproducten hebben (behalve dan enigszins met ziektekosten), willen wij het hele jaar aanwezig zijn”, verklaart Marike Oudshoorn. De Amersfoortse maakt voor haar radio- en tv-reclame grotendeels gebruik van de publieke omroepen. “Want vooral daar zitten onze doelgroepen.”
“Wat is zijn naam ook alweer…?”

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.