nieuws

Nieuwe site moet internetverkoop Dela stimuleren

Archief

Uitvaartverzekeraar Dela wil met een volledig vernieuwde website de internetverkoop verder stimuleren. Het bedrijf verkoopt op dit moment al 11% van de totale productie via internet.

De nieuwe website wordt door Dela zelf beheerd en kan daardoor beter worden gebruikt als ondersteuning bij internetverkoop, zegt het bedrijf.
Internet is voor Dela een steeds belangrijker verkoopkanaal. Met 11% loopt Dela in de uitvaartbranche voorop qua internetverkoop. Ter vergelijking: Monuta sluit volgens eigen opgave 5% via internet, terwijl Aegon Nabestaanden nog helemaal niet gestart is met deze vorm van verkoop.
De nieuwe site wordt beheerd in Morello, het content-managementsysteem van Mediasurface. Tussenpersonen van Dela zullen een eigen plek krijgen binnen de nieuwe webomgeving.
Dela wil deze website gebruiken om een aantal ideeën verder te ontwikkelen. Zo zijn er plannen om de Uitvaart top 50 verder uit te bouwen, muziek te koppelen en enquêtes te houden.
Ook denkt Dela aan zogeheten streaming video, waarbij bijvoorbeeld in het buitenland een uitvaartdienst kan worden gevolgd.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.