nieuws

Nieuwe reclamecampagne van Lancyr

Archief

Lancyr start morgen met een nieuwe reclamecampagne

De buldog is gebleven en wordt nu ingezet als merkicoon. De campagne bestaat uit een aantal tv-reclames waarin allerlei verzekeringsconsumenten aan bod komen. Onder het quiz-achtige motto ‘Ben je er één, of ken je er één’ komen verschillende typen aan bod, zoals de uitsteller, de twijfelaar en de chaoot. Er wordt, met een vette knipoog, vertoond hoe zij worstelen met hun verzekeringen. Lancyr hanteert als nieuwe slagzin: ‘Wat voor type je ook bent, je komt altijd uit bij Lancyr’. Voor de veertig franchisenemers is er een uitgebreid pakket met advertenties, commercials, internetbanners, actie- en DM-materiaal waarmee zij lokaal aan de slag kunnen.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.