nieuws

Nieuwe reclamecampagne van Lancyr

Archief

Lancyr is deze week gestart met een nieuwe reclamecampagne. De campagne bestaat onder meer uit een aantal tv-reclames waarin verschillende typen verzekeringsconsumenten aan bod komen.

Onder het quiz-achtige motto ‘Ben je er één, of ken je er één?’ worden diverse types gepresenteerd, zoals de uitsteller, de twijfelaar en de chaoot. Met een knipoog wordt duidelijk gemaakt hoe zij worstelen met hun verzekeringen.
Lancyr hanteert als nieuwe slagzin: ‘Wat voor type je ook bent, je komt altijd uit bij Lancyr’.
De spraakmakende hond is gebleven en wordt nu ingezet als merkicoon.
Voor de veertig franchisenemers is een uitgebreid pakket met advertenties, commercials, internetbanners en actiemateriaal ontwikkeld.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.