nieuws

Nieuwe marketingorganisatie TNN mikt op vijftien kantoren

Archief

Onder de naam ‘Tussenpersonen Netwerk Nederland (TNN)’ is een marketingorganisatie van start gegaan in Swifterbant in de provincie Flevoland.

TNN is een joint-venture van Wim van de Weg (34), tot november vorig jaar directeur bij het door Van Lanschot Bankiers overgenomen bedrijf Rosenthal Assurantiën in Hilversum, en Gerard Deijk (38) en Henk Oolbekkink (24), vennoten van beheermaatschappij De Wilde & Kassier in Holten. Hieronder valt assurantiekantoor Boks-Oolbekkink (tien medewerkers) in dezelfde vestigingsplaats, de eerste deelnemer van TNN.
Spil van de marketing- en inkooporganisatie TNN is het volmachtbedrijf dat volmachten heeft van AXA, DAS Rechtsbijstand en Tiel Utrecht. “Met deze nmaatschappijen doen we in principe alle zaken”, vertelt initiatiefnemer Van de Weg.
Dienstencentrum
Een facilitair dienstencentrum biedt aangesloten tussenpersonen ondersteuning op het gebied van automatisering, acceptatie, schadeafhandeling, en financiële administratie (onder meer verzorging rekening-courant). “Deze diensten worden tegen kostprijs aangeboden, die wordt verrekend met de provisieopbrengsten”, aldus Van de Weg.
TNN mikt op maximaal vijftien assurantiekantoren met meer dan vier medewerkers, gevestigd in Noordoost-Nederland en Flevoland. De deelnemers behouden een eigen identiteit, zegt Van de Weg. “De kantoren blijven zelfstandig en onder eigen naam werkzaam. Ons gaat er alleen om die activiteiten over te nemen die de tussenpersoon verhinderen meer commercieel bezig te zijn.” De polissen van assurantiekantoor Boks-Oolbekkink worden vanaf 1 april in volmacht geadministreerd.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.