nieuws

Nieuwe marketing- topman AXA Schade

Archief

Michiel Pieters (38) is bij AXA gestart als directeur Marketing & Sales binnen de business-unit Schade.

Hij is niet op interim-basis in dienst getreden; Pieters en AXA hadden al overeenstemming over een dienstverband bereikt voordat de voorgenomen fusie met SNS Reaal bekend werd. Pieters heeft na zijn studie econometrie diverse functies bekleed bij ABN Amro. Ook is hij vijf jaar zelfstandig ondernemer geweest. Recentelijk was hij binnen IT-bedrijf Anachron verantwoordelijk voor Marketing & Sales op het terrein van elektronische facturatie.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.