nieuws

Nieuwe impuls PensioenPlan Prudential

Archief

Prudential, de kersverse Achmea-dochter, heeft het PensioenPlan een nieuwe impuls gegeven onder het motto ‘Beter…Goedkoper…Doorzichtiger’.

Intermediair en consument krijgen nieuw foldermateriaal, drie wijzigingen en een nieuw motto voorgeschoteld. De wijzigingen betreffen allereerst de al eerder aangekondigde tariefsverlaging voor de arbeidsongeschiktheidsdekking én de optie voor een WW-dekking (bij gedeeltelijke arbeidsongeschiktheid).
Nieuw aan het PensioenPlan is nu ook de open kostenstructuur en het hanteren van brutorendementen en netto-eindkapitalen. Deze openheid geldt nu voor de gehele productlijn van Prudential. Een laatste wijziging betreft de verlaagde risicotarieven voor het partnerpensioen.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.