nieuws

Nieuwe campagne VGZ

Archief

‘Voel je goed verzekerd met VGZ’ is het motto van de nieuwe campagne van deze zorgverzekeraar. De campagne omvat onder meer radiospots, advertenties, reclames op autobussen, abri’s en megaboards.

De campagne van VGZ – die vorige week van start is gegaan en doorloopt tot het eind van het jaar – is gericht op het vergroten van naamsbekendheid, op werving en op het behoud van bestaande verzekerden. De uitingen tonen voornamelijk mensen in gezonde situaties (voor de zakelijke bladen: fitness-er, vrouw in yoga-houding op bureau, man balt met appel en voor de abri’s: zwemmende kinderen, vrouw met komkommermasker, vrouw met hond aan zee en waterdrinkende man). Behalve in dagbladen en (zakelijke) magazines, zijn de reclames te zien op abri’s (in het werkgebied van VGZ: heel Limburg en Brabant, plus in Groot-Amsterdam, Rotterdam en Utrecht), op 11 megaboards langs snelwegen en op 12 openbaar-vervoerbussen in het werkgebied (tot februari 2004). In september en oktober komen er spots op radio 1,2 en 3, Sky Radio en Business News. Om jongeren te bereiken wordt campagne gevoerd via Radio 538 en de spelletjessite www.vgzgame.nl. Voorts profileert VGZ zich door kaartjes met telefoonnummers, promotieteams gericht op de jeugd, banners en verwijzingen naar de telefonische Gezondheidslijn van VGZ en naar www.gezondvgz.nl.
Van de geboorte tot het tweede jaar krijgt de jonge VGZ-verzekerde een boekje of een spelletje over kraamkikker Zoë en haar vriendjes.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.