nieuws

Nieuwe campagne RVS

Archief

RVS voert tot eind november een reclamecampagne met als boodschap dat de lucht weer opklaart na een gesprek met een adviseur van RVS.

De campagne bestaat uit advertenties in tv-gidsen, een huis-aan-huismailing, online advertenties en e-mailmarketing. Er wordt daarnaast geadverteerd op abri’s, met radiospots en door de sponsoring van het weerbericht van Piet Paulusma op SBS 6. In de uitingen worden donkere luchten getoond met krantenkoppen over een onzekere financiële toekomst. De doelgroep bestaat uit meerpersoonshuishoudens en gezinnen met een modaal inkomen.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.