nieuws

Nieuwe campagne Direktbank

Archief

Direktbank is gestart met een advertentiecampagne in de verzekeringsvakbladen

De Fortis-dochter wil zich hiermee tegenover het intermediair profileren als snel, betrouw, transparant en efficiënt. De drie advertenties tonen algemeen directeur Wim Mondeel, die de volgende uitspraken doet: “Uren wachten op een hypotheekofferte is niet meer van deze tijd”, “In de hypotheekmarkt geldt tegenwoordig het recht van de snelste” en “Overbodige franjes maken een hypotheek onnodig ingewikkeld en duur”.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.