nieuws

Nieuw ticketsysteem voor Schadehulp

Archief

Het ticketsysteem in de administratie van Schadehulp is vernieuwd

Door middel van een chat-ticketsysteem kunnen assurantietussenpersonen en verzekeraars opmerkingen en vragen over een schadedossier direct aan de juiste schadebehandelaar van Schadehulp doorgeven. Deze kan op zijn beurt de vraag elektronisch beantwoorden. Alle tickets worden automatisch in het administratiesysteem gearchiveerd en blijven zichtbaar. Ook bij afgehandelde schades blijft het ticketsysteem geactiveerd.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.