nieuws

Nieuw magazine Rabo naar 2,4 miljoen lezers

Archief

De Rabobank heeft het eerste nummer uitgebracht van het tweemaandelijks magazine ‘U’, dat naar 2,4 miljoen leden en klanten gaat.

Het tijdschrift maakt onderdeel uit van een wervingsprogramma om klanten lid te maken van een van de lokale Rabobanken. Met het programma wil Rabo het aantal leden vergroten tot ruim één miljoen. Hiermee hoopt de bank een antwoord te hebben op de opkomst van andere verkoopkanalen van financiële producten, waaronder supermarkten.
start in juni vorig jaar goed voor een aanwas van 10% tot 550.000. Nu komen er extra’s bij, zoals zeggenschap bij de bank, evenementen, ledenproducten, kortingen, speciale aanbiedingen en toegangsbewijzen.
publiciteitscampagne in kranten en in abri’s.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.