nieuws

Nieuw internetconcept voor hypotheekadviseurs

Archief

Het net opgerichte bedrijf Assurantie-ondernemer.nl start met een internetconcept voor hypotheekadviseurs. Locasa is een marketingconcept gericht op profilering en naamsbekendheid van de kantoren. Door de HuizenScanner te downloaden via www.locasa.nl of via de site van hun tussenpersoon kunnen consumenten naar huizen zoeken op dertien woonsites, waarbij de kantoorgegevens van de deelnemers zichtbaar in beeld zijn. Deelname voor tussenpersonen is op abonnementsbasis: eenmalig € 500 en maandelijks € 200. 

Om ervoor te zorgen dat elke tussenpersoon ook elke hypotheek kan sluiten, is voor de hypotheekaanvragen een samenwerking aangegaan met ATP Hypotheken (Houten). Deelnemers krijgen gratis toegang tot de servicedesk van deze inkoopdesk en betalen per gesloten hypotheek € 175. “Daar staat een gemiddelde provisie van 1% van het geldbedrag tegenover”, aldus de assurantie-ondernemer. 
Binnen deze internetformule geldt voor de deelnemers een marketingverplichting. Minimaal één keer per jaar moet een deelnemend kantoor een marketingactie uitvoeren met de Locasa HuizenScanner als thema. Assurantie-ondernemer.nl reikt hiervoor kant-en-klare marketingconcepten uit. Daarnaast start het internetbedrijf een bannercampagne op woning.pagina.nl en wordt de komende maanden een reclamecampagne gestart richting woonmagazines en huis-aan-huisbladen.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.