nieuws

Nieuw gezicht Praevenio

Archief

Technische verzekeraar Praevenio, dochterbedrijf van Delta Lloyd, heeft een nieuw logo. Dit komt onder meer tot uiting op de vernieuwde brochures, productkaarten en aanvraagformulieren.

Het nieuwe logo bestaat uit een gestileerd tandwiel, dat bestaat uit vijf tanden, die elk staan voor de vijf productgroepen die verzekeraar voert. Het nieuwe beeldmerk staat voor de techniek, het specialisme van deze verzekeraar.
In het woordbeeld is gekozen voor een ligatuur; de a en de e van Praevenio zijn aan elkaar geschreven: Prævenio. Dit geeft volgens de verzekeraar “een leesbaar grafisch beeld, waarmee de uitspraak en de klemtoon van de bedrijfsnaam wordt geaccentueerd”.
Alle relaties van de verzekeraar hebben een verkoopmap ontvangen. Deze map bevat al het vernieuwde verkoopondersteunend materiaal. In de map zit tevens een diskette met een powerpointpresentatie die de adviseur kan gebruiken in zijn presentatie aan klanten.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.