nieuws

Nieuw extranet voor Nationale-Nederlanden

Archief

Ruim 6.000 tussenpersonen kunnen sinds kort gebruik maken van het nieuwe extranet van Nationale-Nederlanden. Mijn.NN.nl is de opvolger van NN Infonet.

Met het nieuwe extranet kunnen tussenpersonen online offertes aanmaken en kunnen schades digitaal gemeld worden. Het extranet biedt onder meer speciale acties voor starters, hulp bij het maken van marketingplannen, voorbeelden van verkoopbrieven, adviezen van bedrijfsadviseurs en ondersteuning op het gebied van e-business.
Productinformatie, financiële diensten en collectieve verzekeringen kunnen eveneens via het extranet geraadpleegd worden. Verder zijn alle product- en polisvoorwaarden opgenomen en kunnen folders en brochures online besteld worden. Daarnaast zijn de bereikbaarheidsgegevens van NN-medewerkers opgenomen, zodat de tussenpersoon direct bij de juiste persoon terecht komt.
Met de introductie van mijn.NN.nl zegt de verzekeraar een volgende stap in de ketenintegratie gezet te hebben.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.