nieuws

Niets is zeker¼ bij Delta Lloyd

Archief

Begin deze week is onder het motto ‘Niets is zeker…’ een nieuwe reclamecampagne van Delta Lloyd gestart.

“De campagne portretteert het echte leven, met ups en downs en verrassende wendingen”, aldus het concern.
De campagne is gericht op particulieren en ondernemers en wordt via televisie, radio, dagbladen, tijdschriften, billboards en internet ingevuld. De eerste commercials gaan over hypotheken, beleggingsfondsen en levensloop.
combinatie met ‘Niets is zeker…’ enigszins vreemd over.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.