nieuws

Niet prijs, maar service belangrijkste voor Britse autoverzekerden

Archief

Slechts een kwart tot een derde van de Britse automobilisten vinden de prijs de belangrijkste factor om voor een autoverzekering te kiezen

Een meerderheid kiest voor een goede service. Twee van de drie verzekerden is bereid meer te betalen voor een uitstekende service, zo blijkt uit een recent onderzoek van de Bristol Business School. Meer dan negen van de tien automobilisten (91%) noemen het snel krijgen van vervangend vervoerd als zij dat nodig achten het belangrijkste onderdeel van een autoverzekering, bij voorkeur een vergelijkbare wagen waarin zij doorgaans rijden, gevolgd door duidelijke informatie wat zij van de verzekeraar kunnen verwachten als zij een schadeclaim indienen.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.