nieuws

NBVA-leden kunnen hun klanten laten bellen

Archief

De NBVA biedt zijn leden een nieuwe faciliteit om het contact met de klant te verbeteren: de Service-call

De standsorganisatie werkt daartoe samen met Brainsgroup Nederland waarmee een mantelovereenkomst is gesloten.Een telefonisch servicegesprek is volgens de NBVA een belangrijk instrument om de contactfrequentie met de klant te verhogen. Leden betalen voor een proefpakket van vijftig telefoongesprekken gemiddeld 7,50 euro. Dit bedrag loop af naarmate er meer telefoongesprekken worden afgenomen”, stelt de NBVA.”Het kantoor weet hierdoor altijd wat de maximale kosten zijn.”Het telefoongesprek met de klant wordt in de avonduren gevoerd en heeft tot doel – via acht vragen – zijn privé-situatie door te lichten.”Uit het onderzoek blijkt dat er bij één op de vijf klanten een wijziging is in de privé-situatie”, aldus de standsorganisatie.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.